ZBOR ÎNTÂRZIAT

În cazul în care zborul d-voastră are o întârziere considerabilă, conform regulamentului UE nr. 261/2004/CE și în baza sentințelor în materie a Curții de Justiție a Uniunii Europene, transportatorul are obligația de a vă acorda asistență – în cazul în care întârzierea a avut loc din vina companiei aeriene – de a restitui prețul biletului și de a vă plăti o despăgubire ce poate ajunge și la valoarea de 600 de EUR.

Obligația acordării de asistență apare în cazul întârzierilor mai mari de două ore și include asigurarea băuturilor răcoritoare, a hranei, rambursarea taxelor de telefonie și în cazuri justificate și asigurarea cazării la hotel sau rambursarea cheltuielilor de deplasare între și locul de reședință al pasagerului. În cazul întârzierilor mai mari de trei ore, puteți avea dreptul și la o despăgubire în numerar între 250-600 de EUR în funcție de durata călătoriei.

Din păcate, companiile aeriene încearcă să evite furnizarea serviciilor amintite și plata compensațiilor, astfel drepturile pasagerilor aerieni pot fi asigurate doar prin mijloace eficiente și ferme care vă sunt oferite de firma noastră.

Completați formularul nostru ca să puteți obține despăgubirea ce vi se cuvine din cauza întârzierii zborului  – fără cheltuieli pentru d-voastră, doar pentru un comision de 25% plătibil numai în caz de reușită.