ZBOR ANULAT

În cazul în care zborul d-voastră a fost anulat, conform regulamentului UE nr. 261/2004/CE și în baza sentințelor în materie a Curții de Justiție a Uniunii Europene, transportatorul are obligația de a vă transporta printr-o modalitate alternativă similară și pe o rută similară la destinația inițială.

În cazul în care nu doriți să utilizați această posibilitate, compania aeriană este obligată de a vă restitui prețul biletului și de a vă transporta la aeroportul de plecare. În cazul în care anularea zborului a fost făcută cu maxim două săptămâni înainte de data de plecare – iar anularea zborului a fost făcută de compania aerienă – în plus față de opțiunile alternative de zbor și de a restitui prețul biletului, compania aeriană are obligația de a vă plăti o despăgubire care poate ajunge și la valoarea de 600 de EUR, în funcție de durata călătoriei.

Din păcate, companiile aeriene încearcă să evite furnizarea serviciilor amintite și plata compensațiilor, astfel drepturile pasagerilor aerieni pot fi asigurate doar prin mijloace eficiente și ferme care vă sunt oferite de firma noastră.

Completați formularul nostru ca să puteți obține despăgubirea ce vi se cuvine din cauza anulării zborului  – fără cheltuieli pentru d-voastră, doar pentru un comision de 25% plătibil numai în caz de reușită.