ÎMBARCARE REFUZATĂ

În cazul în care d-voastră respectați condițiile legale și cerințele companiei aeriene și vă prezentați la poarta de îmbarcare, dar compania aeriană vă refuză îmbarcarea, conform regulamentului UE nr. 261/2004/CE și în baza sentințelor în materie a Curții de Justiție a Uniunii Europene, transportatorul are obligația de a vă transporta printr-o modalitate alternativă similară și pe o rută similară la destinația inițială. În cazul în care nu doriți să utilizați această posibilitate, compania aeriană este obligată de a vă restitui prețul biletului și de a vă transporta la aeroportul de plecare. În cazul în care compania aeriană nu poate să vă asigure transportul pe o rută alternativă, are obligația de a vă plăti o despăgubire între 250-600 de EUR, în funcție de durata călătoriei.

Din păcate, companiile aeriene încearcă să evite furnizarea serviciilor amintite și plata compensațiilor, astfel drepturile pasagerilor aerieni pot fi asigurate doar prin mijloace eficiente și ferme care vă sunt oferite de firma noastră.

Completați formularul nostru ca să puteți obține despăgubirea ce vi se cuvine din cauza refuzării îmbarcării  – fără cheltuieli pentru d-voastră, doar pentru un comision de 25% plătibil numai în caz de reușită.