Ați avut probleme în timpul vreunui zbor? Alegeți tipul formularului de despăgubire!

înainte

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

De ce aș alege tocmai .ro?
• Deoarece echipa de experți și juriști a firmei noastre este pregătită și cunoaște foarte bine reglementările relevante pentru a soluționa cazurile d-voastră de despăgubire contra companiilor aeriene.
• Deoarece puteți completa în zece minute formularul nostru online și dacă se constată că sunteți îndreptățit la despăgubire, firma noastră începe administrarea cazului, iar d-voastră nu mai aveți nimic de făcut.
• Deoarece tarifele noastre sunt condiționate de reușită și astfel aveți garanția că nu plătiți decât dacă vă primiți banii.
• Deoarece puteți intra în posesia despăgubirii chiar a doua zi după ce banii au intrat în contul escrow al avocatului.

La ce se referă regulamentul UE nr. 261/2004/CE?
Acest regulament se referă în primul rând la drepturile pasagerilor aerieni, la acordarea de asistență de către compania aeriană și la despăgubirile ce vor fi plătite. Beneficiați de drepturile prevăzute în acest regulament dacă:
• aeroportul d-voastră de plecare este pe teritoriul UE sau dacă
• aeroportul d-voastră de sosire este pe teritoriul UE și dacă călătoriți cu o companie aeriană din UE, , Norvegia sau Elveția.

Ce să fac dacă zborul meu a avut întârziere?
În cazul în care zborul d-voastră are o întârziere considerabilă, conform regulamentului UE nr. 261/2004/CE și în baza sentințelor în materie a Curții de Justiție a Uniunii Europene, transportatorul are obligația de a vă acorda asistență – în cazul în care întârzierea a avut loc din vina companiei aeriene – de a restitui prețul biletului și de a vă plăti o despăgubire care poate ajunge și la valoarea de 600 de EUR. Dacă vreți să fiți sigur că veți primi despăgubirea, completați formularul nostru online, trimiteți-ne un e-mail sau eventual sunați-ne.

Ce să fac dacă zborul meu a fost anulat?
În cazul în care zborul d-voastră a fost anulat, conform regulamentului UE nr. 261/2004/CE și în baza sentințelor în materie a Curții de Justiție a Uniunii Europene, transportatorul are obligația de a vă transporta printr-o modalitate alternativă similară și pe o rută similară la destinația inițială. În cazul în care anularea zborului a fost făcută cu maxim două săptămâni înainte de data de plecare – iar anularea zborului a fost făcută de compania aerienă – în plus față de opțiunile alternative de zbor și de a restitui prețul biletului, compania aeriană are obligația de a vă plăti o despăgubire care poate ajunge și la valoarea de 600 de EUR, în funcție de durata călătoriei. Dacă vreți să fiți sigur că veți primi despăgubirea, completați formularul nostru online, trimiteți-ne un e-mail sau eventual sunați-ne!

Ce drepturi am dacă zborul meu are întârziere?
În cazul în care zborul d-voastră are o întârziere considerabilă, conform regulamentului UE nr. 261/2004/CE și în baza sentințelor în materie a Curții de Justiție a Uniunii Europene, transportatorul are obligația de a vă acorda asistență – în cazul în care întârzierea a avut loc din vina companiei aeriene – de a restitui prețul biletului și de a vă plăti o despăgubire care poate ajunge și la valoarea de 600 de EUR. Obligația acordării de asistență apare în cazul întârzierilor mai mari de două ore și include asigurarea băuturilor răcoritoare, a hranei, rambursarea taxelor de telefonie și în cazuri justificate și asigurarea cazării la hotel sau rambursarea cheltuielilor de deplasare între și locul de reședință al pasagerului.

Ce drepturi am dacă zborul meu a fost anulat?
În cazul în care zborul d-voastră a fost anulat, conform regulamentului UE nr. 261/2004/CE și în baza sentințelor în materie a Curții de Justiție a Uniunii Europene, transportatorul are obligația de a vă transporta printr-o modalitate alternativă similară și pe o rută similară la destinația inițială. În cazul în care nu doriți să utilizați această posibilitate, compania aeriană este obligată de a vă restitui prețul biletului și de a vă transporta la aeroportul de plecare. În cazul în care anularea zborului a fost făcută cu maxim două săptămâni înainte de data de plecare – iar anularea zborului a fost făcută de compania aerienă – în plus față de opțiunile alternative de zbor și de a restitui prețul biletului, compania aeriană are obligația de a vă plăti o despăgubire.

Ce sumă pot primi ca despăgubire dacă zborul meu a întârziat?
În cazul întârzierilor mai mari de trei ore, puteți primi o despăgubire în numerar între 250-600 de EUR în funcție de durata călătoriei.

Ce sumă pot primi ca compensație dacă zborul meu a fost anulat?
În cazul unui zbor anulat, puteți primi o despăgubire în numerar între 250-600 de EUR în funcție de durata călătoriei.

Ce drepturi am dacă bagajul meu a fost pierdut sau avariat?
În cazul pierderii, avarierii sau sosirii cu întârziere a bagajului d-voastră la destinație, compania aeriană este obligată de a vă despăgubi chiar până la o valoare de 1223 EUR. În cazul avarierii bagajului, compania aeriană este obligată de a vă rambursa cheltuielile de reparație probate.

Ce se consideră a fi caz de forță majoră?
În cazurile neimputabile companiei aeriene (condiții meteorologice nefavorabile, grevă, închiderea neanunțată a aeroporturilor, accident) d-voastră aveți dreptul la asistență însă nu aveți dreptul la compensație. Este important de subliniat faptul că – în baza hotărârii Curții de Justiție a Uniunii Europene dată la 19 noiembrie 2009 în cazurile C-402/07 și C-432/07 – defectul tehnic nu se consideră caz de forță majoră, prin urmare – cu toate că companiile aeriene adoptă a strategie de comunicare contrară în această privință – d-voastră aveți dreptul la compensație.

De unde pot afla dacă am dreptul sau nu la vreo despăgubire, compensație?
Completați formularul nostru online sau contactați-ne prin e-mail, eventual sunați-ne! Noi ne luăm angajamentul de a prelucra datele d-voastră în termen de 48 de ore, și de a vă anunța cu privire la suma ce poate fi obținută.

Cum pot solicita despăgubire, compensație?
Completați formularul nostru online sau contactați-ne prin e-mail, eventual sunați-ne!